Izstādē Agritechnica 2025 ražotājs New Holland laiž klajā jaunu traktoru sēriju T7 XD ar jaudu 360 līdz 435 ZS.
Pārstāvot jaunu augstas jaudas kategoriju New Holland traktoru klāstā, trīs modeļi — 360 ZS T7.360 XD, 390 ZS T7.390 XD un 435 ZS T7.440 XD — patiks klientiem, kuri meklē vispusīgas iespējas, sākot no smagiem lauka darbiem, sarežģītiem jūgvārpstas vai hidrauliskajiem uzdevumiem līdz pat ātrgaitas pārvadāšanai.
Visi trīs modeļi ir konstruēti ap V pakāpes 8,7 litru FPT Cursor 9 sešcilindru dzinēju, kas uzstādīts uz kartera rāmja. Šī konstrukcija samazina vibrāciju un novērš nepieciešamību pēc atbalsta sliedēm, saglabājot šauru traktora vidusdaļu, uzlabojot manevrētspēju un redzamību uz priekšu.

680 litru degvielas tvertne ir par 13% lielāka nekā T7 HD traktoriem, savukārt Cursor dzinēja apkopes intervāls ir pagarināts līdz 750 stundām. Plakana jaudas līkne nodrošina vienmēr pieejamu maksimālo jaudu, savukārt maksimālais griezes moments tiek sasniegts pie 1400 apgr./min, un transmisija elektroniski izmanto šo zemo dzinēja apgriezienu skaitu, lai samazinātu degvielas patēriņu. Tukšgaitā dzinēja apgriezieni samazinās līdz 650 apgr./min, lai vēl vairāk samazinātu degvielas patēriņu.
Visiem T7 XD modeļiem standarta aprīkojumā ir jauna Auto Command CVT transmisija. Tā nodrošina maksimālo braukšanas ātrumu 60 km/h un tai pat laikā samazina degvielas patēriņu, darbojoties ar zemākiem dzinēja apgriezieniem.
Lai apvienotu manevrētspēju ar braukšanas komfortu un maksimālu agregātu vadāmību, T7 XD apvieno 3,19 m garenbāzi ar priekšējās daļas dizainu, kas samazina kopējo garumu. Jaunā Terraglide neatkarīgā priekšējās ass piekare uzlabo vadītāja komfortu.

Maksimālā pilnā masa ir līdz 19 000 kg (ja to atļauj vietējie tiesību akti), kas ļauj šiem traktoriem tikt galā ar lieliem uzmontētiem un piekabinātiem agregātiem uz ceļa un izmantot jaunu riteņu atsvaru konstrukciju ērtai balastēšanai. Pirmo reizi New Holland traktoram ir pieejama arī integrēta centrālā riepu spiediena sistēma.
Jaunā 6,1 t celtspējas priekšējā uzkare ir pilnībā integrēta, lai nodrošinātu, ka agregāti ir pēc iespējas ciešāk savienoti. To papildina divi dubultas darbības hidroizvadi, kā arī papildu 1000/1000E apgr./min jūgvārpsta.
Aizmugurējās uzkares celtspēja ir par 8% lielāka nekā T7 HD, gandrīz 12 t, un var būt aprīkota ar līdz pieciem dubultas darbības augstas plūsmas tālvadības vārstiem, kā arī papildu barošanas avotu Power Beyond. Hidrauliskās prasības apmierina MegaFlow divkāršais sūknis un enerģiju taupoša divkontūru opcija ar kopējo jaudu 360 l/min, kas ir par 67% vairāk nekā T7 HD traktoriem.

Horizon Ultra kabīnei ir uzlabots rāmis un uzlabota piekare, kas vēl vairāk izolē kabīni no jebkādām šasijas kustībām un samazina sasvēršanos. Redzamība ir uzlabota, pateicoties 260° priekšējā stikla tīrītāja slotiņai un jauniem jūgstieņa zonas apgaismojumiem, kas iebūvēti aizmugurējos spārnos.
Kabīnes trokšņa līmenis ir tikai 68 decibeli, un standarta aprīkojumā ietilpst IntelliView 12 skārienekrāna terminālis, ar kura palīdzību operatori var iestatīt un uzraudzīt traktoru un jebkuru ISOBUS agregātu.
Plānots, ka pirmās piegādes sāksies 2026. gada septembrī.

Jūs varētu interesēt arī
Vai tavs auto gatavs ziemas sezonai?
Lai gan šoruden mūs lutina salīdzinoši silts laiks un par zi...
Iznācis žurnāla PROFI LATVIJA jaunais numurs!
Šajā profi Latvija rudens numurā piedāvājam visdažādākās lau...
