Menu



Atjauninātais Land Rover Defender

Ziņas 27.05.2024   

Atjauninātais Land Rover Defender


Septiņu desmitgažu laikā leģendārais Land Rover apvidnieks Defender ir iemantojis īpašu vietu pētnieku, humānās palīdzības organizāciju un piedzīvojumu tīkotāju sirdīs visā pasaulē. Jaunākais Defender ir šīs tradīcijas turpinātājs.

Defender virsbūves versijas ietver kompakto 90, praktisko 110, ietilpīgo 130, piecu sēdvietu 130 Outbound, kā arī komercversiju Defender Hard Top.

Defender ir viegli atpazīstams, vien uzmetot skatienu, – tam ir raksturīgais siluets ar minimālām pārkarēm, kas nodrošina izcilu priekšējo un aizmugurējo pārgājības leņķi. Saglabāti atpazīstamākie oriģinālie elementi, tostarp uz sāniem veramās bagāžnieka durvis un rezerves ritenis uz tām. Dažas vizuālās iezīmes dizaineri ir pārveidojuši, lai 4x4 auto piešķirtu mērķtiecīgumu un staltumu. Pievienoti arī Alpine jumta logi.

Oriģinālais Defender askētiskums iedzīvināts arī salonā, kur vienkāršību un praktiskumu nosaka atsegtie strukturālie elementi un stiprinājumi. Starp jauninājumiem jāmin uz priekšējo paneli pārnesta pārnesumkārbas svira, lai priekšā varētu uzstādīt centrālo papildu sēdekli.

Rezultātā Defender 110 piedāvā piecu, sešu vai 5+2 sēdvietu konfigurāciju ar 1075 litru bagāžas nodalījumu aiz otrās sēdekļu rindas vai arī 2380 litru kravas telpu ar nolocītām otrās rindas atzveltnēm. Savukārt Defender 90, kura garums ir kā kompaktam ģimenes hečbekam, izceļas ar to, ka spēj pārvadāt sešus pasažierus.

Defender 130, kura bagāžas nodalījuma maksimālais tilpums ir 2516 litri, trīs sēdekļu rindās piedzīvojumu braucienā ļauj doties pat astoņiem pieaugušajiem (2+3+3 sēdvietas) vai arī otrajai rindai izvēlēties īpaši greznus un ērtus kapteiņa sēdekļus. Savukārt Defender 130 Outbound ir pieejams tikai piecu sēdvietu versijā, bet ar milzīgu bagāžas nodalījumu.

Ekstrēmiem apstākļiem paredzētā Defender D7x arhitektūra veidota kā viegla monolīta alumīnija konstrukcija, kas virsbūvi padara sevišķi stingru. Tā ir trīs reizes stingrāka par tradicionālo rāmja konstrukciju un tai pašā laikā veido perfektu bāzi pilnībā neatkarīgai atsperu vai pneimatiskajai balstiekārtai un elektrificētajiem spēka agregātiem.

Inteliģentā pilnpiedziņa, automātiskā pārnesumkārba ar divpakāpju sadales kārbu, centrālais diferenciālis un pēc izvēles uzstādāmais aktīvais aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs – tas viss ir nepieciešams, lai auto bez problēmām izbrauktu gan irdenas smiltis tuksnesī, gan arktisko tundru, gan citus komplicētus maršrutus.

Virsbūves arhitektūra Defender nodrošina 291 mm klīrensu un pasaules klases bezceļa ģeometriju – Defender 110 priekšējais un aizmugurējais pārgājības, kā arī slīpuma leņķis ir attiecīgi ir 38, 40 un 28 grādi (bezceļa augstumā). Pateicoties Terrain Response 2 sistēmas Wade programmai, kas šim auto ļauj droši forsēt dziļus ūdens šķēršļus, visi virsbūves varianti spēj pārvarēt pat 900 mm dziļas bedres.

Moderni četru, sešu un astoņu cilindru dzinēji nodrošina Defender jaudu, kontroli un efektivitāti jebkurā vietā, savukārt plug-in elektriskā hibrīda piedziņa dod iespēju klusumā un bez izmešiem nobraukt līdz 44 km.

Benzīna dzinēju klāstā ietilpst P300 un P425 ar efektīvu vieglā hibrīda jeb MHEV tehnoloģiju. Defender V8 ir aprīkoti ar 5,0 litru V8 kompresordzinēju un ir ātrākie, jaudīgākie un dinamiskākie sērijveida Defender, kādi jebkad radīti. Defender 90 V8 un 110 V8 modeļu jauda ir 525 ZS, savukārt Defender 130 V8 – 500 ZS.

Kā alternatīvu jaunie īpašnieki var izvēlēties rindas sešu cilindru dīzeļdzinēju D350, kas rada iespaidīgu 700 Nm griezes momentu, vai šī dzinēja variantus D200 un D250. Tie visi ir papildināti ar MHEV tehnoloģiju un nodrošina gan izcilu reakciju, gan degvielas patēriņa ekonomiju.

Defender aprīkojumā ietilpst inteliģentā visu riteņu piedziņa. Uzlabotā sistēma nodrošina vēl labāku veiktspēju un stabilitāti uz ceļa, kā arī lielisku reakciju un bezkompromisa braucienu bezceļā. Inteliģentā griezes momenta sadales sistēma optimizē piedziņu, lai panāktu labāko saķeri, dinamiku un efektivitāti, tādējādi samazinot gan degvielas patēriņu, gan CO2 emisiju.

Precīzi noregulēt Defender gaitas parametrus ļauj Adaptive Dynamics sistēma, kas pieejama kombinācijā ar elektronisko pneimopiekari. Tās adaptīvie amortizatori līdz pat 500 reizēm sekundē monitorē virsbūves kustības un reaģē praktiski momentā, optimizējot vadāmību un komfortu.

Defender klāstā ietilpst Defender S, Defender X-Dynamic SE, Defender X-Dynamic HSE un Defender X, savukārt veiktspējas virsotne ir Defender V8. Neatkarīgi no tā, kura versija tā ir, salonu iespējams personalizēt ar dažādām krāsu shēmām, ko var kombinēt ar virkni apdares elementu.

Auto individualizēšanas nolūkā īpašnieks var izvēlēties arī kādu no četriem piederumu komplektiem – Explorer, Adventure, Country un Urban. Tie katram Defender piešķir patiesi unikālu stilu, turklāt Explorer un Adventure gadījumā var iegūt Black Pack elementus.

Visbeidzot Defender tiek piedāvāts plašākais individuālo aksesuāru klāsts, kāds jebkad radīts Land Rover transportlīdzeklim, – elektriska vinča ar tālvadību, jumta telts, piepūšamas ūdensnecaurlaidīgas markīzes un, protams, arī tradicionālāks aprīkojums, piemēram, piekabes āķis un jumta bagāžnieks.



Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Pöttinger prezentē jaunas pļaujmašīnas

Pöttinger prezentē jaunas pļaujmašīnas

Austrijas lauksaimniecības tehnikas ražotājs Pöttinger ir la...

Ziņas

Piezemē elektroauto attīstības plānus

Piezemē elektroauto attīstības plānus

Automotive News Europe ziņo, ka Volkswagen nolēmis daļu no s...

Ziņas

New Holland kombainu saimi papildina CR10

New Holland kombainu saimi papildina CR10

Saskaņā ar New Holland informāciju, jaunais kombains CR10 ir...