Menu




Ford Ranger Raptor kļuvis vēl iespaidīgāks

Ziņas 03.03.2022   

Ford Ranger Raptor kļuvis vēl iespaidīgāks


Jaunais pikaps Ford Ranger Raptor ticis pie iespaidīga 3,0 litru V6 benzīna dzinēja ar 284 zirgspēku jaudu.

Šī būs pirmā no jaunā Ranger versijām, kas nonāks pārdošanā Eiropā, un tā tiks piegādāta vasaras beigās. Standarta Ranger pikaps, pie dīleriem ieradīšoties šī gada nogalē.

Jaunais 3,0 litru V6 twin-turbo attīsta 284 ZS. Tiek ziņots, ka Austrālijas tirgum paredzētās Raptor modifikācijas attīstīs pat 394 ZS. Lai gan Ford vēl nav atklājis veiktspējas rādītājus, sagaidāms, ka jaunais Raptor ievērojami pārspēs divlitru dīzeļa versiju, kuras ieskrējiens līdz 100 km/h ir 10,1 sekundes. Tiem, kuri ilgojas pēc dīzeļdzinēja nebūs ilgi jāskumst – no 2023. gada Raptor būs pieejams arī pašreizējais 2,0 litru dīzeļdzinējs.

Ford ziņo, ka benzīna dzinējam būs tā sauktā “anti-lag” sistēma, kas tiek izmantota arī Ford GT superauto un Focus ST karstajā hečbekā. Tā liek turbīnas lāpstiņām trīs sekundes turpināt griezties arī pēc tam, kad atlaists akseleratora pedālis. Šī tehnoloģija ļauj ātrāk iegūt nepieciešamo jaudu, lai uzsāktu straujāku paātrinājumu. Turbīna sāk griezties dažādos režīmos, atkarībā no automātiskās pārnesumkārbas 10 pārnesumiem, lai iegūtu taisnāko paātrinājuma līkni.

Ford Performance programmas vadītājs Džastins Kapičjano: “Tā ir ļoti aizraujoša pieredze. Jums ir trakulīgs divu turbīnu benzīna V6. Tas rada pamatīgu troksni — mēs pavadījām daudz laika skaņu laboratorijā, un tad tas nāk ar kārtīgu priekšnesumu. Mēs patiešām lepojamies ar to”.

Tāpat kā iepriekšējam Raptor, salīdzinot ar standarta Ranger modifikācijām, šasija ir rūpīgi pārskatīta, lai uzlabotu veiktspēju un izturību bezceļa apstākļos. Pagarinātu gājiena piekare izceļas ar īpašiem Fox amortizatoriem kuri ir divas reizes lielāki nekā standarta Ranger.

Raptor ieguvis arī jaunu elektroniski vadāmu divu ātrumu un desmit pakāpju pārnesumkārbu, bloķējošus diferenciāļus priekšā un aizmugurē, kā arī septiņus braukšanas režīmus – trīs ceļa un četrus apvidus.

Ford piebilst, ka labākais veids, kā saprast Raptor evolūciju – esošais Raptor ir kā ST versija, bet jaunais ir RS.

 





gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image
gallery image

Jūs varētu interesēt arī


Ziņas

Akmeņu savākšanas iekārta Stoneless

Akmeņu savākšanas iekārta Stoneless

Kvadraciklam vai minitraktoram piekabināms akmeņu savācējs S...

Ziņas

Iznācis žurnāla PROFI LATVIJA jaunais numurs!

Iznācis žurnāla PROFI LATVIJA jaunais numurs!

Šajā profi Latvija žurnālā, kā jau ierasts, piedāvājam visda...

Ziņas

Väderstad piedāvā lielākas ietilpības BioDrill

Väderstad piedāvā lielākas ietilpības BioDrill

Väderstad palielinājis sīksēklu sējmašīnas BioDrill tvertnes...