Continental izstrādājis īpašu kombaina riepu, kas saglabā formu un darbaspējas pat pie ļoti zema spiediena. Riepu bortējuma konstrukcija ļauj tās efektīvi izmantot pie zema spiediena, neraizējoties par pašnomontēšanās risku.
Galvenā CombineMaster riepu priekšrocība ir to spēja pārvietoties pa ceļu ar lauka darbam atbilstoši zemu gaisa spiedienu. Šo riepu būtiskākā īpašība slēpjas īpašā borta konstrukcijā, kas nodrošina labu saķeri ar disku un nepieļauj izslīdēšanu pat pie tik lielām slodzēm, kādas ir kombainam. Continental to dēvē par N.Flex (termiski apstrādāts neilons) riepas borta materiālu ar inovatīvu armatūras konstrukciju.
Transporta režīma, jeb ceļa lietošanā pie zema gaisa spiediena riepas sakarst un ir risks, ka atdziestot stāvēšanas režīmā izveidosies paliekošas deformācijas. Taču N.Flex tehnoloģija šādu iespējamību ievērojami samazina.
Līdz ar to var teikt, ka CombineMaster apvieno zemspiediena riepu priekšrocības uz lauka ar ceļam un glabāšanai atbilstošām īpašībām.

Jūs varētu interesēt arī
Iznācis žurnāla PROFI LATVIJA jaunais numurs!
Šajā profi Latvija rudens numurā piedāvājam visdažādākās lau...
Forvia Hella koncepcija satiksmes drošības uzlabošanai
Forvia Hella izstrādātā uz radaru balstītā pagriezienu palīg...
Zelta medaļa Claas preses koncepcijai
Claas ir piešķirta Agritechnica 2025 inovāciju balvas zelta...
