

JCB nodrošinājis pirmo pilno ES tipa apstiprinājumu savam ūdeņraža dzinējam izmantošanai bezceļu mobilajā tehnikā.
Tas nozīmē, ka ūdeņraža dzinējs ir apstiprināts pārdošanai un izmantošanai mašīnās un trešo pušu oriģinālā aprīkojuma iekārtās visās 27 ES dalībvalstīs un visās pārējās teritorijās, kas atzīst ES tipa apstiprinājumus.
"Šis ir vēl viens ļoti nozīmīgs brīdis JCB ūdeņraža programmai," sacīja JCB priekšsēdētājs Entonijs Bamfords, kurš piebilda, ka ne tik sen daži teica, ka iekšdedzes dzinējam Eiropā ir beigas. "Tas, ka JCB ir nodrošinājis pilnīgu ES tipa apstiprinājumu, ir pozitīvs pierādījums tam, ka iekšdedzes dzinējam patiešām ir daudzsološa nākotne."
Lords Bamfords turpināja, ka tagad uzmanības centrā ir ūdeņraža tehnoloģijas ieviešana tirgū. "JCB klienti pacietīgi gaida, kad mūsu ar ūdeņradi darbināmais aprīkojums mainīs viņu darba vietas. Viņiem vairs nebūs ilgi jāgaida."
JCB uzskata sevi par pirmo būvniecības tehnikas uzņēmumu, kas izstrādājis pilnībā apstiprinātu iekšdedzes dzinēju, ko darbina ūdeņradis, un 150 inženieru komanda gandrīz četrus gadus ir strādājusi pie 100 miljonu mārciņu vērtā projekta.
Saražoti jau vairāk nekā 130 testa dzinēji. Tie darbina ekskavatorus-iekrāvējus, Loadall teleskopiskos iekrāvējus un ģeneratoru komplektus.
Šīs jaunākās ziņas seko Lielbritānijas valdības aprīļa beigās pieņemtajam lēmumam mainīt likumu, lai atļautu ar ūdeņradi darbināmu būvniecības un lauksaimniecības tehniku braukt pa ceļiem starp objektiem un starp saimniecībām.
Jūs varētu interesēt arī

Einböck rušinātāja aprīkojums augsnes erozijas mazināšanai
Jaunākais Einböck rušinātāja papildaprīkojums paredzēts augs...

DeLaval atjaunina V300 slaukšanas robotu
DeLaval ziņo, ka slaukšanas robota VMS V300 jaunākā versija...